Saturday, May 16, 2009

tintec....

tintec??? ape 2...
tok maklumat korang mende nie la yang watkan cuti aku terganggu...
elok2 cuti sem 2 bln lebih...trs kurang jadi 2 minggu jek...
dah la pas tintec nie kene join lak macam2 program kolej n universiti nie...huhu
aku nak balikkk....

k la...citer pasal tintec nie...mende nie merupakan program anak angkat...wat kat sungai besar, selangor. tarikh 20 - 24 may...tp yang x best nyer die nyer preparation sampai 2 minggu...huhu...so abis exam jek trs join mende nie...

preparation yang mule2 sangat2 x best..."ikhtiar hidup"...2 la name mende yang kteorang kene wat...tok cari duit bg program nie...bkn penajaan tau...
huhu...ngan muke tebalnye kteorang g flat2...mintak duit...kononnye derma tok program nie...pas2 mintak kat wakil rakyat...nsb bek dapat...
hasilnye dapat la dalam 150 rggt...duit 2 kene bg kat program walaupun kteorng yang yang terpaksa "cari ikhtihar tok idup"...huhu

and skung nie....aku dok sebok wat kertas dari jerami padi...mende niela yang nak kene ajar kat org2 kmpg mase program 2....selain 2 ade kraftangan dari jerami padi...beg dari jerami..n macam2 la...kesimpulannye...kiteorang letih...huhu

x cukup lagi 2...blom program nie abis dah ade assignment len lak...aku kene wat design banner, t shirt tok program kolej akan datang dan tag name...huhu...
amek ko pejall...sape suruh jadi jawatankuasa kolej...

so...x kesian ke...meh la tolong aku nie...huhu

4 comments:

::cik kikiLaLa:: said...

xajk kolej ek..xpe ikhlaskan hati nanti dpt pahala..ngesnges :p

faizal a.k.a pejall said...

haha...mmg ikhlas tolong...tp pepe pun program nie mmg fun...hehe

SheyPull said...

ader budak nanes..hahahaha

faizal a.k.a pejall said...

ceh epul...ko ngate aku yek...amek nie...bedebusss...

Post a Comment